polskawierzba polskawierzba
629
BLOG

Okiem leminga: salon24 jest nasz!!!!!!!!!!!!!!!!

polskawierzba polskawierzba Polityka Obserwuj notkę 10

Gratuluję się ze sobą i z Wami, nazywanymi lemingami! Przejęliśmy salon24! I nie oddamy tak łatwo, albo nawet wcale!

Otóż wczoraj policzyłam artykuły na pierwszej stronie tego ex-opozycyjnego portalu i wyszło mi czarno na białym 6:4 dla nas! Kogóż artykułu tu nie było... i pan Siwiec, i Newsweek, i... tylko Gazety Wyborczej brakowało, ale pożyjemy zobaczymy, będzie i GW! I znów poczułam się jak w domu...

O, a teraz podziękowania, bo mogę, mogę, prawda?

Otóż dziękuję właścicielom (czy adminom) salonu24, że przejrzeli na oczy i postawili na barwy różowo-czerwono-biało-niebieskie. Ładnie się kompnują (te barwy). Nagroda Was nie ominie, oglądalność wzrośnie i takie tam.

Dziękuję tym j.w. za możliwość dodatkowego zarobku. Jeden nasz portal więcej...

Dziękuję znów tym j.w. za pokazanie tej tak zwanej opozycji, gdzie jej miejsce (mówiąc "tej tak zwanej" mam na myśli Łazarza, otóż na nowymekranie.pl jego miejsce! nie będzie Łazarz pluł nam tu w twarz i dzieci nam eee... jakoś tak to szło, Łazarzu, macham do ciebie łapką!! :).

W ogóle wszystkim dziękuję, oczywiście zwolennikom, nie przeciwnikom, że zdobyliście nowy przyczółek. Ja oczywiście też go zdobywałam moimi bezkompromisowymi artykułami. Więc i sobie dziękuję.

Oby Polska rosła w (bez)siłę a (...) żyło się dostatnio.

Czuwaj!

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka